31. marts 2009

Start

Kender efterhånden flere som har deres egen blog, og synes dette er en fin måde at kunne dele oplevelser med venner og familie. Har ikke spurgt espen om lov, så måske der bliver slettet noget hen ad vejen... Tror også det kan være meget hyggeligt at have noget at give sig til her i den sidste tid af graviditeten (for der er jo slet ikke nogen eksamener der skal læses til ;)) og når jeg går på "barsel" (jeg bliver sikkert klogere hvis jeg tror jeg får tid til at blogge der.... hehe).
Håber der er nogen der vil læse med... ellers kommer jeg alligevel sikkert til at hygge mig med at blogge lidt....
Velkommen til i hvert fald:)

1 kommentar:

  1. Hej hej, din mave vokser så fint, nu kan du rigtig gå og strutte med den her til foråret :-) Jeg glæder mig til at følge med i din blog. Det er godt at have lidt at lave når man "bare" går herthjemme og kukkelurer :-) Nu er der heller ikke længe til, at du er ovre eksamener og får en laaaang, velfortjent pause fra studierne - det kan anbefales, hehe. Knus Carina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails