7. maj 2009

Jeg kæmper...

Med denne bog! For som jeg svarede jordemoderen igår, så jo jeg begynder at mærke det!
Er efterhånden oppe nogen gange i løbet af natten (husker ikke hvor mange næste morgen, går nærmest ud og tisser eller gnasker en tablet mod halsbrand i søvne!:)). I går nat var dog rigtig slem, aftensmaden kom op og jeg lå længe vågen. Så i går blev første eftermiddagslur siden starten af graviditeten.... det var skønt, men havde jo ikke rigtig tid...skal jo læse!
Så derfor er jeg tidligt oppe i dag, skal ha læst det sidste inden jeg skal mødes med Benthe.
Glæder mig meget til d. 12 maj, hvor slaget skal stå og jeg forhåbentlig kan gå på "barsel" :)
Og så er der jo KAPSEJLADS!!! Kom så medicinere!!!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails