5. august 2009

Blomster

Så fine kornblomster var den lille krukke ude på altanen fuld af før vi tog på ferie...

Og klematis'en havde også fået masser af knopper og flere dyblillae blomster der allerede var sprunget ud...

Og sådan så det ud da jeg kom hjem!!!! Jaja, sådan kan det gå :) Og benthe skrev endda imens vi var på ferie om der var nogen blomster der skulle vandes? nej nej!!! hehe... flot kathrine :)


Kornblomsterne har nok levet sine sidste dage (men de står der stadig, har selvfølgelig ikke fået dem smidt ud endnu:))




Til gengæld har jeg fået købt mig et nyt projekt: pelargonier. Købte denne da vi kom hjem fra ferie (for hortensiaen var selvfølgelig også død:)). I dag har jeg så købt en til. Købte også en til kit, så nu er der en konkurrence om hvem der holder liv i sin plante længst tid! nogen tips?




1 kommentar:

  1. Hej Kathrine. SÅ Ærgerligt. Jeg har også lige købt pelargonier, men mine er i potter udendørs. 8 for 50kr. i Torvehallen så kan det ikke gå helt galt trods det at jeg ikke har erfaring. Mener at have hørt at tricket er at nippe hver gang der er noget vissent, og alle krukker trængte til nyt liv da vi kom hjem efter 23 dages sejlads. Du kan evt. spørge Kirsten eller oldemor. De er eksperter. Knus og god weekend fra mormor.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails