26. august 2009

Sove-bogen

Har købt denne bog.... men ved ikke om det var et fejlkøb ;) Har ikke fået læst så meget i den endnu, men er da kommet lidt igang, og jeg kan se at Elias efter definitionen for børn under 4 måneder allerede sover igennem! (over 5 timers sammenhængende søvn om natten). Meeeen 5 timer er altså ikke nok til mor her, og jeg går jo heller ikke i seng på samme tid som Elias sover om aftnen, så vi kan nok godt arbejde på lidt forbedringer... :) Det største problem har været at få ham til at sove efter hans natmad. Men i nat lagde jeg ham i liften og stilte ham i stuen med babyalarmen hos sig. Det tog ca 15 min. for ham at falde i søvn... og sandelig om han ikke stadig sover! Så jeg har gjort klar til dagen med ammetingene, redt sengen, været i bad, spist morgenmad.... og venter nu egentlig bare på at han skal vågne! Tror jeg vil prøve det samme næste nat :)

1 kommentar:

  1. Spændende, har godt hørt om bogen men har ikke selv læst den - så er lidt spændt på at høre om du finder nogle tips i den, der bare virker - hvem kunne ikke bruge det, hehe!?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails