27. marts 2010

Ej sikke lej

Brunt nutty fra ej sikke lej
I torsdags var jeg til ej sikke lej lagersalg sammen med to mødregruppemødre. Vi kom 35 minutter før de skulle åbne, og der var der allerede en god kø. Men der kom bare flere og flere til, og til sidst tror jeg køen var i hvert fald 200 m lang!
Vi kom ind rimelig hurtigt og fandt mange lækre sager. Jeg havde bestemt mig på forhånd for at gå efter det brune nutty som jeg synes er såååå fint.

Elias prøver bukserne på
Det var nogen ganske fine priser og jeg kom ud med 12 stykker tøj for 695 kroner. Det er da billigt!

Elias godkender tøjet
Her bagefter kan jeg se at det hele er nutty i forskellige farver.... men det er altså også fint!;)
At mor her så mistede overblikket fuldstændig og kom hjem med duplet af brune nutty bukser i str 80 er en helt anden snak! (De er allerede solgt videre heldigvis)



3 kommentarer:

  1. Hahaha! Mor Kathrine, hvor genialt at du købt magen til bukser :) Puderne til Elias er skrevet op som næste projekt. Kan I alle tre have en god tur til Norge. Vi ses efter påsken :)

    SvarSlet
  2. Ihhh elias siger at han glæder sig:)

    SvarSlet
  3. Uh hvor lækkert, der ER ikke noget som børnetøj på bud :-) Sikke en lækker strutmås Elias har I sine nye bukser :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails