13. marts 2010

WIP og blomster

Idag har været en rigtig forårsdag. Klar himmel og sol der varmede skønt....
Vi har hvide perleblomster i vinduet.

Det er altså printet af opskriften som er uklar og ikke mig der ryster;)
Jeg har i min færden i blogland erfaret at et projekt man er igang med er et wip (work in progress).
Mit wip er for tiden en sømandstrøje i mørkebrun uld... om jeg bliver færdig inden Elias er for stor til den må tiden vise... i så fald må det blive en gave til en heldig baby :)


Det kan være lidt svært at se på mit billede, men trøjen bliver en lille udgave af sømandstrøjen fra mads nørgaard.




Tulipaner i sart rosa på reolen...



Og et til billede af perleblomsterne bare fordi de er så fine...


Nu må jeg løbe. Elias er overtræt og græder over et bleskift, så nu vanker der næsten 2 timers ulvetime før guldklumpen skal i seng og de voksne skal spise take away:)
God lørdag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails