30. maj 2010

Endnu en vest

Endnu en vest til elias er afsluttet fra pindene. Denne gang i mørke brunt kamgarn. Synes det går hurtigere og hurtigere med de veste... dejligt :)




Jeg strikkede den efter str.1 år, men lavede den lidt længere i længden og i ærmegabene. Kan nemlig godt li' når vesten sidder til og ikke bliver alt for løs.


Jeg vaklede imellem hvide knapper og kokosnød knapper, men endte altså op med de hvide.




Og se så lige nogen knaldskarpe billeder det nye kamera tager tæt på! Dejligt:)
Opskriften som jeg strikker vestene efter er et dårligt kopiark som jeg ikke længere kan huske hvor er fra, men denne fra mayflower ligner rigtig meget.
Idag skal jeg først møde kl 13 da jeg har jordemodervagt. I sidste uge havde jeg også sådan en og var med til den mest fantastiske fødsel. Inden den vagt havde jeg stået og assisteret til kejsersnit hele dagen, så 4 nyfødte børn fra min "hånd" den dag. Det er altså helt fantastisk og meget rørende hver gang. Måske man skulle overveje gyn/obs i stedet for almen?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails