28. maj 2010

Knappe-tip!

Rigtig mange af de ting jeg strikker kræver knapper. Og så er det jeg har fundet ud af at jeg synes knapper er urimelig dyre. Hvorfor skal man gi 5 kroner for en lille knap ? hvilket faktisk er det prisleje knapperne ligger på i strikkebutikkerne. Så jeg er begyndt at købe mine knapper på nettet igennem etsy.com. Tænk at det er billigere at få sendt knapper fra USA over atlanten end at gå ned i århus c og handle dem.... well well...

Elias synes knapper er rigtig spændende...


Der er mange butikker med knapper hos etsy. Jeg har før købt hos dem her, men deres butik er lukket lige for tiden, men åbner vist igen.

De viste knapper er fra hende her. Rigtig god service. Hun sendte endda flere knapper med end jeg havde betalt for, da hun ikke kunne sende dem afsted i løbet af 2 dage.


Man skal jo beregne lidt ekstra tid når knapper skal rejse så lang vej (ca 1 1/2 uge), men jeg synes det betaler sig. Denne gang kom jeg af med 45 kroner for 60 knapper:)
Så det er bare at sætte igang og købe et lille lager!


2 kommentarer:

  1. Ja, knapper er vildt dyre!
    Et godt tip er at opstøve alle genbrugsbutikker, du kommer i nærheden af, og beder om at kigge i deres knapboks/dåse/æske, som de har mange steder. Her kan man virkelig gøre nogle fine, billige fund.
    V.h. Tina

    SvarSlet
  2. Hvorfor har jeg ikke tænkt på det? :) Tak for tippet....Det vil jeg gøre næste gang jeg kommer forbi en genbrugser...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails