8. juli 2010

Cardigan

Det runde bærestykke.
Her kommer der så et prale-indlæg om den meget omtalte cardigan som endelig har fået knapper og nu er helt færdig. Nu mangler vi bare at elias vokser lidt, for lige nu er den aaaaaalt for stor. Jeg er blevet rigtig tilfreds med den...

Færdig og klar til knapper.
(den er altså ikke skæv i virkeligheden;))


Har brugt den mørkeblå farve nederst på ærmer og bol til en lille mønsterkant.



Knapperne købte jeg her i risør. Der var ikke det vilde udvalg, men er ok tilfreds med dem jeg valgte.

Opskriften til cardiganen finder du her. Jeg måtte strikke på pinde nr. 5. og så var der ca 40 cm garn tilbage af det sidste nøgle da jeg afsluttede, så det er kun lige akkurat med det der er oplyst.
Ih jeg glæder mig til elias kan passe den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails