13. august 2010

Ordning

Billedet er lånt fra www.ordning-reda.com
Den anden dag var jeg ude og shoppe barnedåbs outfit til min venindes lille eva-pige. Inden jeg mødtes med de to shoppe-inder løb jeg igennem magasin og selvom jeg virkelig prøvede at ha skyklapper på, så faldt jeg alligevel i ved ordning og reda afd. Nye lækre notes-bøger i lilla læder... sådan en måtte jeg bare eje!
Så nu er det slut med en masse løse sedler og løse tanker med ideer, nu skal de skrives ned. Har allerede en huskeliste til stofogstil indkøb, hækleopskrifter på sekskanter, vimpler og klude (og skitser til hvad jeg skal gøre med dem...)og bagerst står der streger for hvor mange gange (masker) jeg har taget ind på strikketøjet...
Siderne venter bare på at blive fyldt med ideer!
Sig mig... hvad gjorde jeg før?

5 kommentarer:

  1. Jeg eeeeelsker også bare ordning og reda!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede! Og sikke en SMUK farve!

    SvarSlet
  3. Ja jeg kunne ha købt hele butikken! Men denne farve var altså det jeg måtte starte med ;)

    Deres kort er også helt fantastiske... love!

    SvarSlet
  4. Jeg har tagget dig i en blogleg :)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også at have en notesbog ved hånden, der kan fyldes med alle mulige (og umulige) idéer, så der kan komme styr på den indre brainstorm.
    Og Ordning og Reda tror jeg også, jeg kunne købe mig fattig i...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails