13. april 2011

En lille ny

Vores kære, søde underboer, som vi jo desværre snart flytter fra, venter en lille ny i juni.


Og selvom man er nr. 2 er det jo stadig dejligt med hjemmestrik ;)

Kønnet vides ikke endnu, derfor unisex farverne.




Opskriften kan jeg ikke huske hvor jeg fandt.... hvis der er nogen der genkender modellen så sig endelig til;)

Jeg strikkede med dobbelttråd af rasmillas yndlingsgarn som er en blanding af uld og bomuld.

Perfekt til en lille sommerbaby.




Med rundt bærestykke er der minimal montering.... dejligt:)

I morgen er der 2 små nye der skal i en kirke i københavn og ha' deres navne.

På cirka samme tid vil jeg sidde i en kirke i århus og sige farvel til en der ikke er helt lille og ny, men samtidig alt for lille til at skulle herfra. Det bliver min første "A4-begravelse" og jeg frygter dagen i morgen men har det sådan at jeg bliver nødt til at få sagt farvel. Forældrene var en stor støtte for os i den første tid efter vi fik Elias's diagnose. Vi må prøve at støtte "igen"....

4 kommentarer:

  1. Ej, den er lækker! Hvis du selv finder opskriften, må du rigtig gerne dele :)

    Mht. i morgen så bliver det William eller Valdemar og Ingrid.. måske også Victoria :)

    SvarSlet
  2. Mange mange tanker - det er bare helt forkert når børn ikke får lov til at vokse op...
    Kh. Mette
    ..og hvor er det bare den fineste lille trøje til en lille ny verdensborger..

    SvarSlet
  3. Nej, det må du meget undskylde. Jeg havde ikke set det sidste af indlægget... Det var meget koldt slet ikke at nævne det.
    Jeg håber, I kommer nogenlunde igennem dagen i morgen. Det er jo bare ubegribelig tragisk, når man mister sine små. Det er den forkerte rækkefølge :(

    SvarSlet
  4. håber i kommer igennem dagen i morgen ...
    sender jer mange tanker...

    super sød lille trøje til en kommende lille ny...
    kh♥

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails