7. januar 2012

Luksus marius



Jeg var så heldig at være teststrikker for signe, og som tak fik jeg noget lækkert garn fra jo sharp.
Det er en blanding af superfine alpaca, kid mohair og merino uld.... en fornøjelse at strikke med.





Jeg fik lov til selv at vælge farve og det blev til en grå, champagne og støvet lilla.




Jeg er allerede godt igang og til sidst skal det gerne ende med en lækker marius trøje til mig selv. Den grå bliver grundfarven, champagne som den hvide og den støvede lilla i stedet for den røde.
Det er første gang jeg strikker noget andet end huer, tørklæde eller vanter til mig selv.
Er meget spændt på resultatet!


Vi har haft en hektisk uge med vuggestuestart og i går var vi i vestjylland for at få begyndt på tingene efter min far, skifteret osv.
Nu er vi hjemme igen og har absolut ingen planer bortset fra de evige projekter et hus bringer med sig :)
Så mon ikke jeg får lidt tid til at komme videre med mit nye strikke projekt.

Rigtig god week-end.

3 kommentarer:

  1. Virkelig fin trøje. Glæder mig til at se resultatet. Jeg er også lige kommet i gang med en trøje til mig selv. Rart at strikke noget til én selv en gang i mellem :-)

    SvarSlet
  2. Sikke noget lækker garn og flot mønster.. havde jeg dog bare mod på, at give mig i kast med sådan et projekt:) Glæder mig til at se det færdige resultat:)
    Kh

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails