12. februar 2012

Mønsterstrikket hue med kanin



Endelig er jeg blevet færdig med min nye hue.
Jeg begyndte med den lige efter jul, men gik i stå da vi kom tilbage til hverdagens travlhed.
Den anden aften fandt jeg den frem fra strikkeposen, og hurtigt fik jeg strikket det sidste diagram og lukket af.




Huen er strikket efter denne opskrift.
Strikkede den dog længere end der står, synes ikke det kan passe at man kun skal strikke mønsteret 2 gange...




Som afslutning har jeg syet en lille kanindusk fast.
Man kan få dem mange steder. Jeg har købt min for 19 kroner i garnbutikken i rosenkrantzgade.

Og er det ikke typisk at huen blev færdig nu som temp. er over frysepunktet?
Well... synes nu at det stadig er hue-koldt ;)

7 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk :) Synes også det klæder en hue at være lidt lang! Ubehageligt når de sidder for tæt om hovedet.

    KH

    SvarSlet
  2. Den er vildt flot! Jeg må altså få lært det strikkeri der....

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må helt sikkert lære dig at strikke. Måske du skal med i en strikkeklub *hint hint*:)

      Slet
  3. Ih, hvor er den blevet fin :) Hvornår har vi egentlig klub igen? Er det torsdag i denne uge? VIL SE BABY JO!!

    SvarSlet
  4. Den er simpelhen alt alt for fin! Hvor mange gange har du så strikke mønstret? Mvh Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg endte med at strikke mønsteret 4 gange i højden!

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails