20. juli 2012

Ferie





1: Udsigt fra onklernes have, 2: En lille tur i båden med Elias som skipper, 3: Det er ikke rigtig sommer før vi har spist stegt pir, 4: Pølse i lompe... uden rejesalat;), 5: Igår var det overskyet så jeg bagte kanelsnegle, 25 stk og ingen til fryseren!


Nøj hvor er det altså dejligt med det her ferie. Vi hygger og hygger. Og faktisk (7-9-13) er vi ret heldige med vejret så sommerkuløren er ved at være på plads.
Elias sover stadig en del, men er i nogen lunde hopla når han er ude af sengen. Han hygger sig med hele den norske familie, men spørger også til dem hjemme i danmark. Vi prøver at forklare at det er 2 forskellige lande mor og far kommer fra, og om han kan huske vi sejlede med den store båd for at komme op til Norge. Lidt svært at forstå. Men i dag så han på en æske med en masse flag på. Han fandt det norske og sagde "hurra, hurra, hurra".... og bagefter det danske og sagde "god"..... og til sidst det svenske og sagde "dum"!?! Haha, lille kloge dreng.

Min krop er ikke helt god. Plukkeveerne driller stadig og idag har jeg ondt i ryggen. Jeg bliver så irriteret og lidt opgivende over at jeg jo har lidt over 2 måneder igen.
Min graviditet med Elias var en drømmegraviditet uden de store gener, så jeg synes virkelig der er stor forskel.
Elias er sød og når jeg dumper ned i sofaen med et suk siger han "mor av av i maven".

Indtil i dag har det gået fint når bare jeg sad stille så jeg er allerede færdig med det hæklede tæppe og er snart kommet til ærmerne på min strikke-cardigan.
Billeder kommer:)

1 kommentar:

  1. Det lyder til, at I har haft en dejlig ferie. Udsigt til vand og pølser over bål... SÅ er det sommer :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails