23. august 2012

Herre toilettaske med diy


I denne uge er mine drenge taget til Norge og har efterladt mig helt alene.
Lidt luksus sådan at ha 6 dage helt for sig selv.
Meeeen, har brugt en del tid på oprydning og opringninger... alle de ting man ikke kan overskue at få ordnet til daglig... det er skønt at komme til bunds i bunkerne nu inden vi nok får lidt travlt igen.

Da de pakkede kom jeg til at se hvor forfærdelig grim espens toilet taske er!
Så her måtte der en ny til.
Og Elias har ikke engang en toilettaske....




Jeg fandt en diy via pinterest og har (næsten) fulgt den slavisk.
Har tilføjet en lomme og syede lynlåsen på en lidt anden måde, men ellers.
Stoffet er en rest jeg fandt i stof og stil, og så rester af foret fra Elias's jakke.
Det eneste jeg måtte ud og købe var en lynlås som jeg købte hos kludemanden i Harlev.
Kludemanden fortjener et indlæg for sig selv. Utroligt billigt stof, super betjening. Er absolut et besøg værd.
Jeg fandt butikken via frk trillingsgaard. Eget indlæg om butikken kommer som sagt.

Ialt tror jeg at toilettasken har kostet mig 20 kr!




Denne gang lykkedes det mig at sy noget HELT UDEN AT BRUGE OPSPRÆTTEREN!
Og er altså ret så tilfreds med resultatet.



Inden drengene rejste nåede jeg at knipse et billede af Espens toilettaske.
I kan vel godt forstå hvorfor jeg synes der skulle en ny til?



Nu mangler jeg bare at sy en i en lidt mindre str. til Elias. Tror den bliver magen til Espens.... far og søn toilettasker:)


Og ja, sådan ser det ud når jeg syer: rod + instruktionsbog til symaskinen + tutorial på ipad'en lige ved siden af.

Egentlig burde jeg sy nyt betræk til voksiposen, eller lave de betræk til puslepuden som jeg har købt stof til, eller betræk til den legemadras lillebror skal ha i stuen, eller de bukser til Elias jeg har købt mønster og stof til for længe siden, eller den twistede nederdel jeg efterhånden har set flere steder.
Projekter mangler jeg ikke.... bare lidt mere energi og tid tak:)

I aften bliver det sofa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails