12. december 2012

Strikkede gaver




Strikkede gaver plejer at blive modtaget godt, så derfor er jeg igang med en produktion til jul.
Jeg kan jo af gode grunde ikke vise så meget frem her på bloggen...


Men lige denne her tror jeg det går med. Jeg tager chancen med at nogen nok har så juletravlt at de ikke når at læse med her;)

En af de hjemmestrikkede gaver der skal gives væk er denne.
En lille strikket ræv til en pige.







Jeg strikkede den i to tråde blackhill lammeuld fra garnudsalg.dk
Og da jeg skulle op i en pind nr 6 for at det passede med strikkefastheden gik det ret hurtigt at strikke den. En aften for at være mere præcis;)
Så hvis du mangler en hurtig gave til at give væk er denne jo en oplagt ide:)

Nu skal den bare vaskes inden den bliver pakket ind.
Garnet er nemlig ret så stift inden vask.


Idag er vi hjemme og trætte. Elias har haft feber siden søndag.
I går begyndte han på antibiotika da infektionstallene var ret forhøjede.
 I morges/nat klokken 4.30 vågnede han op med 40.1i temp.
Det har været en laaaang morgen på sofaen.
Nu sover lillebror isak i barnevognen og Elias har lukket øjnene på sofaen.
Jeg tror jeg skal benytte muligheden og få lukket mine egne øjne en time eller to.



2 kommentarer:

  1. Den er bare så fin den ræv! Øv at Elias er blevet skidt. Her er Otto også ramt, og meget tyndhudet. Sådan nogle dage kan godt nok være lange. God bedring!

    SvarSlet
  2. Total cute ræv der. God bedring til Elias.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails