7. september 2013

Efterårsfarver



Den første uge af efteråret er allerede gået.
Jeg startede på arbejde i mandags og er rigtig glad for at være tilbage.
Jeg kan dog godt mærke at det også er hårdt... nok en blanding af almindelig tilbage-efter-barsel hårdt og så det faktum at jeg stadig får ret høje doser medicin og deraf bivirkninger.
Mine praksis kolleger er heldigvis rigtig søde og sammen har vi fundet en god løsning så jeg får en blid start. Derfor er der også stadig timer herhjemme uden børn... og dem er jeg begyndt at lære at sætte rigtig stor pris på. Med god samvittighed.

Så selvom der kun er gået en uge af efteråret er der allerede sneget sig en hel del efterårsfarver ind.




Jeg har købt chili til alle de gryderetter der forhåbentlig skal varme os når efteråret rigtig sætter ind.


Glæder mig til at smage den hvide the med chokolade....
Og kamilletheen er super god til Isak når han hoster.


Timian.



Stedmoderblomsterne har virkelig gjort sin pligt i sommer og har stået så flot!
Men nu begyndte de at hænge lidt og var vokset langt ud over kanterne på baljen så de skulle skiftes ud.




En tur hos blomsterhandleren: Høstanemone, lyng, lilla basilikum....
Hortensia kommer jeg aldrig uden om.




Og så blev baljen fyldt med asters.
Pelagonierne får lov til at stå indtil nattefrosten truer.




Gråt strikketøj.
Det her bliver en enkel vest til Isak.


På trods af det fantastiske vejr vi har haft i går og idag har efteråret måske også sneget sig ind hos dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails