11. oktober 2013

Efterårets farver



I forrige uge var jeg så heldig at være inviteret til et arrangement hos kähler i deres villa dining.
Det var en super hyggelig eftermiddag med snacks, bobler og en spændende fortælling af Jeanette Amstrup, designeren bag kählers mano serie.
Eftermiddagen bød også på en rundvisning i villa'en, og jeg bliver helt sikkert nødt til at prøve at spise derude engang. Smukke lokaler med lækkert interiør som støder op til et åbent køkken hvor man kan se kokkene arbejde. Er sikker på at det er en oplevelse.

Med hjem fik vi en goodiebag med nogle af efterårets nyheder i.



Må indrømme at jeg aldrig selv havde købt cono krukken, men efter at jeg har haft lidt tid til at vænne mig til den synes jeg den "vinder".
Sammen med en vindheks i en lerkrukke bliver den til en del af et fint, lille stilleben.





Jeg har forsøgt mig med at tørre en af mine sidste hortensia.
Det lykkedes desværre ikke, så er glad for at jeg nåede at fange den smukke farve med kameraet...




Med i goodiebag'en var også et krus og en skål fra mano serien i en af de nye farver.
Og netop blomme-farven er min favorit, så blev rigtig glad da jeg så det var den jeg havde fået. 

Smukke efterårsfarver!

Tusind tak til kähler for en dejlig eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. Virkelig dejlige farver du har fanget med kameraet! Elsker Kähler - synes de laver så mange dejlige ting, og der er næsten altid lidt af deres på mine ønskesedler. I år ønsker jeg mig en af Bellino-krukkerne :-)

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt. Jeg er fuldstændigt VILD med den stage. Skal absolut ønske mig den i julegave! Og jeg er ellers ikke så vild med deres stager og vaser...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails