28. september 2012

Tip: we are small lagersalg

 Armybukser, lækker strik og stribede basistrøjer til en slik.
Mine drenge bliver så lækre;)



Pludselig i dag da vi var på vej ud og handle slog det mig at jeg havde set noget med et lagersalg i spørring, hvilket kun er 7 km fra hvor jeg bor!
Og jeg blev helt glad da jeg huskede at det var "we are small" som holdt lagersalg.
Så efter fiskefileterne og yoghurten var handlet kørte vi ud til lagersalget.

Det var så godt!
5 dele for 200 og kollektionsprøver i str. 6 år til 20 kr.
Et helt lager med str lagt pænt op og masser af tøj OGSÅ til drengene som jeg ellers ofte synes har ret tyndt udvalg til mange lagersalg.




Der var småt med mennesker. God plads og sød betjening.
Desværre fandt jeg ud af at grunden til lagersalget er at mærket helt skal stoppe.
Det er ellers så fint og klassisk. Lækker kvalitet.

Derfor tænkte jeg at jeg ville tipse og opfordre alle der kan nå det i morgen til at tage turen til spørring.


For god ordens skyld vil jeg nævne at indlægget ikke er sponset, det er alene min begejstring for tøjet der ligger bag.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails